Wednesday, February 3, 2010

aaargghhh teenssssiiooonnn !!!!!!!!!!!!!!!!!!

hary ni ta skola . smlm mcm2 kes jdii . itu la ini laa .
hmm , penadd la . dgn kaki sakett . selase lri 100m , n lontar peluru, glew berat la bola lontor peluru uhh , dgn akuu sekepengg , bkn akuu ygg lontar pluru urr , bola lontar peluru uh yg hacun akuu . ayoo .
cikgu "alahai, tade ke bola yg lg kecikk , ygg pling sume kecik2 je"
eila dlm aty" tao tape, ta larat niee" ngee .

rabu acare 200 m n lompat tnggi .
lompat tnggi pling akuu gemar glew2 , even tade mood pon aku na watt gak . haha .
tpi 200 m ? eii youu, aku bkn plari jarak jauhh la , cpt mengahh . awl2 da ckp tnk lrii . hmm , tpi ape kn daye mira ckp "mira tade semngat if eila tde"
khaifa "ala yunkk , jom laaa sumbang kn matee jee"
eila "hmm , akuu ta larat r , siyes ta larat, tension2 aku taleyh na lari"

tpi ape knn daye , dgr miraa n khaifa merayu , aku ta smpai aty , akuu pon g larii .
da abes lari akuu pitamm , pnday2 la akuu bwkk dri . akuu pening buntuu .. kusutt laa . haisyy .
ape ygg patot akuu watt niee ?

kauu kwann akuu , akuu ta snggup na kecik en aty kauu tao .
slme nie ape kauu ckpp , akuu bls care lembot wlaupun menyakkett knn , knpe suke sakett en aty akuu sdng knn akuu ta kcau kauu . akuu ta pham la . bknn akuu je kau wat cm niee faiza, miraa,, tmbh2 yana . akuu tao mulot kau ckp lepass , tpi beragak la skiitt , kau kne pkir gakk aty owgg . aakuu lembut2, diam2 tpi akuu brdendam . kalo skali akuu da bg at kauu , kau simpan la smpai matyy, jgnn buat owgg nnty owg bls kauu jgk yg meranee. kau menanges smlm kauu ingt aku smpai aty er tgk kau cm uhh ? akuu ta smpai atyy au, tpy kauu kne pkirr sume bnde yg kau wayy , kite senior, apee yg kite wat jdi tunjuk aja at junior knn . akuu tao aku bkn perfect , akuu bknn ta pena wat slahh enn , tpi stiap kali ape na watt kne pkir ... aku da say sory, n yana pon a tegur kau , terpulang la kt kau na terime kee taa . this is my way oke .

teha ckp "aku tao jenis kau lembut2, if 1 part kau ta thann mmng kau lepass tinge msti berapi enn"
eila just ckp " hmm yela , da tue care akuu , kau pon da lme kwn ngn akuu"
teha "aku tao kuaa cm ne"
smlm hary pling wat aku tension . mlm uh demam , ta larat . then pg nie pehe saket, maybe kejangg . urat tegang enn , kalo lari tyme nga tension pon taleyhh gakk enn . hmm .
so duduk uma rest n luahan perasaan at blog je laa . huh .

naek form 5 , mcm2 tekanan . ta ckup rehadd .. ade je bnde na kne watt .

hmm , hope sgt sume mslahh bole handlee .

No comments:

Post a Comment